Over Helga Aukes Communicatie & Office Management
Vanuit een jarenlange praktijkervaring bij diverse bedrijven en organisaties sta ik klaar om u werk uit handen te nemen. Voor bedrijven die niet over voldoende tijd, personeel, kennis of ervaring beschikken, maar wel resultaat willen boeken.
Naast het oplossen van acute knelpunten zorg ik voor structurele verbeteringen zodat uw organisatie ook voor de lange termijn beter gaat functioneren.
Met mijn duidelijke en oplossingsgerichte aanpak lever ik gestructureerd en efficiënt office management op het gebied van secretariaat, HR en communicatie (social media, redactiemanagement) en houd ik door mijn compacte omvang de kosten voor u als klant beheersbaar.
Door met mij samen te werken:
- beschikt u over een gemotiveerde en ervaren professional die snel is ingewerkt
- kunt u zich als ondernemer concentreren op uw kernactiviteiten
- bent u zeker van maximale flexibiliteit: op het juiste moment de juiste ondersteuning op de juiste plek
Wilt u een afspraak maken voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek? Dan kom ik graag de mogelijkheden met u bespreken.